Friday, February 18, 2011

Pulang ke rumah...

Posted by cik dada baby pumpkins at 11:56 PM
home sweet home....


salam..selamat sampai ke rumah ku...yg comel hehehe..setelah 3 hr bercuti di rumah angah..kalau ikut kan hati mmg nk duk lg umah angah sampai hari ahad tapi abah plak tak sehat..asyik2 call tanye bile nak balik..hmm cian plak aku tk sampai hati nak tinggal kn abah lame2..sejak dah duduk dgn abah blk ni...aku peratikan abah macam tak bole aku kuar rumah lame2..mesti die akan cal kejap2 tanye..hmm sayang jugak abah aku kt aku kn...ingat kan bile dh besar panjang ni die dah kesah..tapi tak rupenye kasih sayang abah tetap same..luv u so much la abah hehehhe...

kasihnye ibu membawa ke syurga kasihnye ayah sampai keakhir hayat sanggup bersusah payah demi anaknye..itu la yg aku rase sekarang ni..walau pon ibu dah tk de tapi aku masih punye ayah yg amat mengambil berat dan sayang kan aku walau sekarang aku tak berkerja..walau aku tak dapat bagi duit macam dulu...tapi die tetap menjaga makan minum aku...sedih bile ingat pengorbanan seorang ayah tu kan..walau macam manepun aku amat2 la bersyukur..semoga allah akan memanjang kan umaur abah ku amin...tak dapat ku bayang kan hidup ku kini tanpa abah..oh tidak sanggup memikirknnye..

3 comments:

mamyharraz on February 19, 2011 at 9:51 AM said...

alaaa da tersentuh mamy baca tau :(

apapun kan dada..best mcmmana rmh org kita tetap rindu kt rmh kita sendiri...mamy jugak rindu rmh sendiri..

cik dada baby pumpkins on February 19, 2011 at 1:24 PM said...

betul tu mummy rumah sendiri jgk tetap yg terbaik...

Unknown on February 21, 2011 at 10:09 AM said...

tulah macik smlm saya baca tersentuh tau.. i love u macik n hepi bday.. ..business kita untung nie :D

Post a Comment

Komen yang jitu!!

 

Cinta Itu Pelik Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei